عید غدیر

فارغ از هر دو جهانم به گل روى على(ع)                از خم دوست جوانم به خم موى على‏

طى کنم عرصه ملک و ملکوت از پى دوست‏              یاد آرم به خرابات چو ابروى على(ع)

غدیر یادآور عهد من و توست ،عهدى که سالهاست ما و پدران ما با همه وجود آن را پاس داشته ‏ایم.

غدیر داستان دیروز نیست،چراغى است که امروزمان را مى ‏افروزد و ولایت ، ریسمانى الهى است که همیشه وهمه جا ما را به سوى خود فرا مى ‏خواند،آنکه به این ریسمان الهى در آویزد از دنیا بگسلد؛ آنکه سایه پر مهر و بى بدیل ولایت رابر سر گسترد، سر بر آستان هیچ کس جز خدا فرو نیاورد.

هر که حق را با امام على، (ع)، و اولاد طاهرینش، بشناسد؛در میان قرائتهاى رنگ رنگ و پر فریب٬ سرگردان نگردد و آنکه عهدشکنان غدیر رابخوبى بشناسد، امروز نیز دست پر نیرنگ فرزندانشان را به یارى و بیعت در دست نگیرد.

غدیر على، هنوز هم چشمه اى لبریز از آب حیات و دریایى موّاج از کرامتها و فضایل است.

غدیر، دریایى از باور و بصیرت، در کویر حیرت و هامون ضلالت است تا کام جان هااز آن سیراب شود.

غدیر، یک کتاب مبین است، سندى براى تداوم خط رسالت در جلوه امامت.

 غدیر، براى تشنگان، چشمه زلال هدایت است، و براى ره گم کردگان، صراطى است.که به سنّت پیامبر منتهى مى شود.

غدیر، عید ولایت است.اگر امّت، غدیرها را پاس بدارند، عاشورا هاى مظلومیت و کربلاهاى خون و شهادت پیش نمى آید و خورشید امامت، در محاق خلافت قرار نمى گیرد.

امّت بى امام، و راه بى علامت و شب بى چراغ ، کشتى بى ناخدا، دشت بى چشمه، و . . . قنات خشکیده و بى آب! . . .

رهشناس تر از «مولود کعبه» کیست؟ و قاطع تر از «ابوتراب» و پسندیده تر از «مرتضى» و والاتر از«على» کدام است؟

غدیر، نشان دادن خورشید به گرفتاران ظلمت است.

غدیر، روز تکمیل دین و اتمام نعمت است.

خجسته عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت، بر دل دادگان آستان هدایت و شیعیان رهرو سعادت مبارک و تهنیت باد.

نظرات 10 + ارسال نظر
نگین توکل شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام خانم قصری دلم براتون تنگ شده و از همین جا بهتون خسته نباشید میگم.وبلاگتون هم عالی بود عالی تر شده دوستون دارم.نگین

بهار عرفان فر سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام وبلاگ جالبی دارید ، من شما رو خیلی دوست دارم وباید بگم تدریستون فوق العادس

پگاه شیرزادفر سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

باسلام خدمت شمادبیر عزیزم ای کاش روز های بیشتری از هفته شماراببینیم خانم قصری امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشید
دانش آموز دوم یک پگاه شیرزادفر

بچه های دوم 1 مکتب زینب پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام خانم قصری دلمون براتون تنگ شده کی می شه ببینیمتون

زهراموحد یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:40 ق.ظ http://sweetlive2.blogfa.com

ببببببببببببووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسس
ببببببببببووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسس

زهراموحدی پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:10 ب.ظ http://sweetlive2.blogfa.com

سلللاممممم
یه دسوال دارم می تونید پاسخ ندین ببخشید معدل دختر تون بالای 19شد؟
اخه من می ترسم یه وقت نکشم اون مدرسه ومعدلم بالای 19 نشه
اخه اجیم می گه روزی می رسه ارزوی معدل18روبکنی
حالامن می ترسم شمااز دخترتون راضی ببووووودددیییننن؟؟؟؟؟

سلام نگران نباش .آره معدلش بالای 19شده توهم میتونی

زهراموحدی جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ق.ظ http://sweetlive2.blogfa.com

اخییییییی ممنونم ازتون خیالم راحت شد

اینم بگم تودبیرستان زحمتت بیشتره باید بیشتر تلاش کنی

زهراموحدی شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:38 ق.ظ http://sweetlive2.blogfa.com

بله می دونم
شمادرست می گید.

الســـــــــــآ چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:26 ب.ظ

خیلی ازتون ممنونم خانم قصری!
وبتون عالیهـــــــــــــ
من شاگرد کلاس هفتم 3 دبیرستان فرزانگان دوره ی اول هستمـــــ
از زحماتتون بی نهایت سپاسگذارمــــ

[ بدون نام ] یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام خانوم قصری گلم که خیلی دوستتون دارم اول که وبتون خیلی قشنگه دوم اینکه من از کلاس هشت چهارم و خیلی دوست دارم حدس بزنیو کیم

فکرکنم کوثر باشی درسته؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد