آدرس emailیا gmail من

سلام به همراهان همیشگی


این آدرس ایمیل منه اگه دوست داشتید با من در تماس باشین من در خدمتم.

Ghasri.oeshad@gmail.com

نظرات 13 + ارسال نظر
عاشق خدا...عاشق امام رضا... چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام خانم جونم...

خـــ♥ــــــ♥ــداروشکر معدلم 20 کامل شد...

اول از همه از خـ♥ــــــ♥ــدای دانام ممنونم که پشــــــتوانه ی خیلی خوبی برام بود و همیشه خواهد بود...

دوم از مـــ♥ــــــ♥ــامانو بـــ♥ــــــ♥ــابای مهربونم که منو همراهی کردن و همیشه به من روحیه ی مثبت میدادن که این هم پشتوانه ی خوبی برام بود و هست...

وسوم از معلمای گلم به خصوص شـــ♥ــــــ♥ــما که از بهترینو مهربون ترین معلمای من بودین و هستین...
برا همین همیشه یاد و خاطرتون توی صندوقچه ی دلـــ♥ــــــ♥ــم جایی محفوظ داره...
اینارو از ته دلم گفتم واسه ی همین خـــ♥ــــــ♥ــدا که از دلم خبر داره که اصلا جنبه کلیشه ای نــــدارن و برای خودشیرینی هم نــــبودن...

سلام گلم آفرین مبارک باشه

مریم صفریان چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام خانم قصری جووووووووووونم

امیدوارم حالتون خوب باشه دلم حسابی براتون تنگ شده به خاطرهمین یه شعردروصف شماسرودم امیدوارم که خوشتون بیاد:


گاه حرف دل کوچکت را واضح وذره ذره می گویـــــــــــــــــــــی

گاه باتمام وجودت با چشم هایت سخن میگویی

ازشعری که در چشمانت جاری است من حرفهایت را نمیخوانم

توفکرمیکنی که تنهایی اما من حست رامیخوانم

برنگاه پرمهرت رازهای پنهانی استـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دردل دریای چشمانت رازهای پنهانی استــــــــــ

که من هیچ گاه وهیچ موقع نمیدانم رمزاین رازها چیستــــــــ.

سلام مریم جان منم دلم براهمتون تنگ شده .مرسی از این شعر قشنگت.شاعر معاصر موفق باشی.

زهراموحدی پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:59 ق.ظ http://sweetlive2.blogfa.com

شب تنهایی خوب

گوش کن ، دورترین مرغ جهان می خواند.
شب سلیس است‌، و یکدست ، و باز.

شمعدانی ها
و صدادارترین شاخه فصل ، ماه را می شنوند.

پلکان جلو ساختمان ،
در فانوس به دست

و در اسراف نسیم ،

گوش کن ، جاده صدا می زند از دور قدم های ترا.
چشم تو زینت تاریکی نیست‌.
پلک ها را بتکان ، کفش به پا کن ، و بیا.
و بیا تا جایی ، که پر ماه به انگشت تو هشدار دهد
و زمان روی کلوخی بنشیند با تو
و مزامیر شب اندام ترا، مثل یک قطعه آواز به خود
جذب کنند.
پارسایی است در آنجا که ترا خواهد گفت :
بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق
تر است‌.

سهراب سپهری


این شعرو دوست دارم شما چی خوشتون اومد؟؟؟؟؟

سلام زهرا جان.مرسی .منم شعرای سهراب سپهری رو خیلی دوست دارم

زهراموحدی جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:04 ب.ظ http://sweetlive2.blogfa.com

خانم خوش به حالتون برای 3 شتبه منم می خوامجای منم خالی کنید

باشه حتما

مریم صفریان چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:20 ق.ظ

همیشه خدایت را در اسانی صدا کن
تا درسختی صدایت برای او نااشنا نباشد


خانم قصری عزیزم به اندازه ی تمام سختی ها واسانی های زندگی دوستت دارم.

سلام دخترگلم.منم دلم براهمتون یه ذره شده.ولی نگران نباش تعطیلات زودی میگذره.به امید دیدار

زهرا صادقی مهر پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام عششششقم
دلم براتون خعلی تنگیده نفسسسسم مواظب خودتون باشید و مرسی بابت همه چی و خسته نباشی خانوم خودم .
دوستتون دار م به امید دیدار

سلام زهرا جان ازاینکه به یادم و به فکرم هستی ممنون.منم دوست دارم به امید دیدار

زهراموحدی شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:36 ب.ظ http://sweetlive2.blogfa.com

ممنونم ریاضی چی؟؟؟؟؟؟کتاب به خصوصی داشت یامی گفت تو دفتر می نوشتن؟؟؟؟؟

اینقدر نگران نباش وقتی رفتی دبیرستان همه چیز برات مشخص میشه

مهسا یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:00 ق.ظ http://mahsa-farzanegan80.blogfa.com

سلااااااااام خانوم قصری خوبین ؟؟؟
نماز روزتون قبول باشه ...
چه خبر خانوم ؟؟؟ چی کار می کنین ؟؟؟
تابستون خوش میگذره نه ؟؟؟ از دست ما حسابی راحت شدین
ولی خانوم تا می تونین انرژی جمع کنین و استراحت کنین که دوباره از مهر هشت 3 می خواد مدرسه رو منفجر کنه
تابستونتون پربار و خوش بگذره

سلام مهساجان چه عجب.ازشماهم قبول باشه.تابستون به شما هم خوش بگذره.به امید دیدار.اول مهر هشتم۳

زهراموحدی دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ق.ظ http://sweetlive2.blogfa.com

باشه هرچی شما بگید

فاطمه بیژن زاده پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:34 ق.ظ

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@_________________________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@_______________♥___♥___♥___________@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@_______________♥___♥__♥___ ♥___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________♥
____________________♥
_____________________♥
______________________♥
______________________♥____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@___♥___@@
_______________________♥
______________________♥

ســـــــ✿ـــــــــ✿ــــــــلام خانم

طاعات و عبادادتون قبول باشه ...

همچنین حلول ماه شـــــــوال و فرارسیدن این عـــــــیدسعید فـــــــطر بر شما و خانواده ی محترمتون مبـــــــارک باشه

سلام دخترگلم از شما هم قبول باشه.

مریم صفریان چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:27 ب.ظ

دل این کلمه ی بی نقطه گاهی به اندازه ی یک دنیا برایت تنگ می شود.

دوستت دارم بهترین معلم دنیا...

منم همینطور گلم

zeslamizadeh shahed دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:05 ب.ظ http://goodtenager2015.blogfa.com

salamm khonum lotfan linkam konid in dafe hezaromeh lotfan link konidplease

zeslamizadeh shahed سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ب.ظ

salam khonoum khasteh nabashid . mamnoun linkam kardid .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد