منتخبین علوم اجتماعی و آمادگی دفاعی ( آبان ماه 91 )

توجــــــــــــــــه


برای دیدن اسامی منتخبین علوم اجتماعی و آمادگی دفاعی مدرسه


راهنمایی مکتب زینب (س) و عترت پایه دوم و سوم به برگه ها سمت چپ مراجعه کنید .

نظرات 20 + ارسال نظر
zahra zaman سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.yekyyedoone.blogfa.com

سلام.مطالب وبلاگتون خوب بودن.از وبلاگ من هم دیدن کنید.چرا وقتی اسامی منتخبین رو سرچ می کنم.کلاس دوم دو کامل پخش نمی شن، فقط اسم آرزو و فاطمه پاک نیت میاد.
موفق باشید
زهرا زمان

zahra zaman سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.yekyyedoone.blogfa.com

ببخشید. حالا اومدن.مرسی

سارا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.saye4479.blogfa.com

سلام خانم.
مرسی که اسم منو نوشتید
خیلی خوش حال شدم...

پریا گنجی یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام خانوم خوبین؟؟؟
اخه این انصافه
به من گفتین اسمتو نوشتم ولی فقط سارا ارزو و فاطمه و جامعی بودن با راشدیان
من که از سارا درسم خیلی بهتره
باش عیبی نداره خانوم سه شنبه حرف میزنیم
فعلا
بدرود بر شما

هدی مهدی زاده دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.hodhod76.blogfa.com

سلام خانوم قصری خوبی عزیزدلم؟؟؟؟
خیلی دلم براتون تنگ شده!ای کاش منم شاگردتون بودم چون اگه بودم۱۰۰در۱۰۰اسمم جز منتخبین بود.
خانوم قصری خیلی خیلی دلم برات تنگ شده!!!!!!
اول دبیرستان اصلا خوب نیست خانم.دبیرازیاد جالب نیستن خیلی بداخلاقهستن.
کاااااااااش تو دبیرستان مادرس میدادی خخخخخخخخخخانم!
خیلی دوستت دارم.
به منم سربزنید...

پریا گنجی دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام خانومی خوبی؟؟
روزی که تو اومدی رو زمین ی ستاره کم شد از تو اسمونا
مثل گلی شکفتی میون ادما
تولدت مبارک
حالا بوس بوس ایشالا10000سال زنده باشین
بخدا بهترینین بهترین
ایشالا فردا باتون کلاس داریم کادوتونم میدم[:S
004:]

I Love youقصری

boo00o0o0o0s

بهار *عرفان فر* یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

خانم قصری عزیزم سلام ! دلم براتون خییییییییلی تنگ شده ...
کاش امسالم اونجا میموندم حیف شد که دیگه نمیبینمتون اگه اونجا بودم قول میدادم اسمم داخل بچه زرنگا می بود ... عاشقتونم (از ته قلبم)...
بهار دست بوس شما

مهتا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام.چرا لینک هاتونو بیشتر نمی کنید؟
فقط همین یکی که کمه.
اگه بیشترشون کنید بازدید کننده های وبلاگتون هم بیشتر میشه.

محمدهادی برائی نژاد شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ http://morghak.mihanblog.com

سلام خانم قصری همکار محترم
از اینکه با فرهیخته ای چون شما آشنا شدم خوشحالم.لینکم کنید و بفرمایید با چه نامی لینکتون کنم.

فاطمه پاک نیت دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام خانم گلم

خیلی منون از اینکه اسمم رو نوشتینامیدوارم همیشه

براتون شاگرد خوبی باشم.

دوستـــووووو نــــــــ دارمــــــ

خدانگهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدار

پریاگنجی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

خانم اخه چرارفتی خووووووو
وای ی دبیری اومده اهم اصن نمیشه باش حرف زدخانوم دلمون برات تنگ شده خب این انصاف نیس بخدا
تاریخ درس داده 8سوالن جواب هرکدوم6خط
خانم تروخدا ی انتقالی بگیر فقط کلاس سوم4روبگیر پایین هم هستیم
تروخدا خانممممم

نرگس ظهورسلیمانی چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ http://singers2.blogfa.com

سلام خانم گلم خیلی وبه مفیدی دارین منم آدرس وبه مشترک خودم و پسرداییمو براتون گذاشتم درباره ی ادمای معروفه اگه دوستداشتین بیاین خیلی خوشحال می شم:

نرگس حمیدی پور یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://sana-106.blogfa.com

سلام خانوم نرگسم هفتم 4 فرزانگان
چرا آدرس وبتونو ب ما ندادین؟؟؟ من از لینکای خانوم سهرابیان اومدم وبتون لطفا زود به روز کنید تا ما از وبتون استفاده کنیم
خوش حال میشم به وب مشترک من و ثمین صفایی نیا سر بزنین

..... یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ

خانم قصری عزیزم پس کی اسامی منتخبین

فرزانگانو میذارین؟

...... شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ

خانم قصری پس چرا هیچ آپ نمیکنین؟

بچه های سوم2،دوم4 سابق پارسال پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام خانم جیگرم....یادتونه دوم 4 پارسال؟؟؟؟مبینا حسن زاده،نگین غریبی،مرضیه داوودنیا،و.... بخدا اگه یادتون رفته باشیمااااااااااااااااااا.....خانمم خیلی دلمون براتون تنگیده من مبینام....واااای خانم امسال خیلی تاریخ سخت شده..کاش خودتون دبیرمون بودید...صحبت دیگه ای ندارم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس بای

Negin Ra دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ب.ظ http://negincmr.blogfa.com

با یه ماهو اندی تاخخیر عید شما هم مبارک البته سر کلاس گفتیم هاااااااا

Negin Ra دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ب.ظ http://negincmr.blogfa.com

خانم چرا مال شاهد نمیذارید ???????????

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ب.ظ

خانمممممممممممممم قصریییی دیییییوونه وااااار دوستتون دارم . فرامووووشم نکنیییی هاااا
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

kosar darvish gavad شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:17 ب.ظ

خاااااااااانوم قصری من عاشقققققتم خیلی دلم براتوووووووون تنگ شده کاشکی امسال مدرسه شاهد بهارانو میگرفتید وما باز هم از محبتتون برخوردار بودیم

سلام منم دلم براتون تنگ شده.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد