حضرت زینب(س)

صبر را معنا و مفهومی به نام زینب است                 احترام عشق هم از احترام زینب است


داوری بنگر که در بیدادگاه شهر شام                    یاحسین همدست گشتن اتهام زینب است


مشت را کرده گره با هیبت و احساس گفت             این حسین فرمانده عالم امام زینب است


گرچه بین بانوان زهرا مقام اول است                      بعد زهرا رتبه برتر مقام زینب است


نظرات 72 + ارسال نظر
نرگس بشیری پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:09 ب.ظ http://nargesnbk.blogfa.com

نه تنها زینب از دین یاوری کرد / به همت کاروان را رهبری کرد
به دوران اسارت با یتیمان / نوازشها به مهر مادری کرد . . .
وفات حضرت زینب(س) تسلیت باد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:15 ب.ظ

خانم شنبه‌ شنبه که میاین فرزانگان!؟؟؟شما مسافرت با. ما میاین یا شاهد!؟؟یا کلا مسافرت میاین!؟

شنبه شاهدم من کلا نمیام مشهد

یه شیدای دیگه پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:12 ب.ظ

فاطیما جون خیلی بااین حرفت روم تاثیرگذاشتی...
بخدااین فاطیمایک بچه ی گلیه...
حتی ازلوس بازی های دوستش هم بدش هی ازش انتقادمیکنه البته اون دوستشم بچه ی خوبیه ولی گاهی...
درکل ازاین به بعدهرکی به فاطیمابگه لوس یاخودشیرین بامن طرفه...
مفهومه؟؟؟

آفرین چه غیرتی شدی احسنت

فاطیما جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:34 ب.ظ

ای جوووووووووونم ♥یه شیدای دیگه♥.....

از بچه ها کلاس خودمونی...؟؟

به هر حال:ســــــــــــــــــــــربازتم...!!.قربون داداش...!!

خیلی خوشحالم کردی با این حـــــــرف.....

مـــــــرسی که این حسو به من دادی.....

♥I♥ Love♥You♥My♥Friend♥...........بوس بوس....

یه شیدای دیگه شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ق.ظ

نه آبجی از7/3نیستم...
اختیارداری شمافرمانده ای...
...me too

فاطمه بیژن زاده شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ب.ظ

ســـــ❀ــــــــ❀ـــــــلام

ببخشید خانم می خواستم بدونم اگه یکی از امتحانامونو همون

نوبت دوم ،0/5 نمره تا 0/75 اشکال داشته باشیم....

استثنایی هست که شما معلما بتونین نمره رو کامل کنین؟!

البته می دونم که شما دبیرای گلمون نمی شه توی نمره ی برگمون

دست ببرین، از این موضوع اطلاع دارم...(✿◠‿◠)

ممنون می شم جوابمو بــــــــدین.اگه هم نمی شه جوابمو بدین ،

هیچ اشکالی نــــــــداره،جوابمو نــــــــدین...

سلام گلم ما نمیتونیم توبرگه دست ببریم ولی میانگین توسط کامپیوتر 20 میشه

یه شیدای دیگه یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:41 ق.ظ









خیلی خنداره...نه؟
به چه چیزایی دل می بندیم-مدرسه وآدماش که حتی اگه واقعنی بگیم بهشون "همیشه بیادتم"فقط تاچندروزبعدازجدایی یادشون می مونه...
کی ایجا هست که بفهمه من واقعاراست میگم ؟
بخدابه یادهمه هستم ولی دوس دارم باورکنند واوناهم منویادشون بمونه حتی کسایی که یه روزی فکر میکردم ازشون بدم میاد...
دوس دارم همه بدونن ویادشون بمونه چقدر دوسشون دارم.
اماافسوس بعضیابه این حرفااهمیت نمیدن-بعضیانمیدونن...-بعضیاباورشون نمیشه وامااونایی میفهمن حافظه ی خوبی ندارن...
خنده داره...نه؟







عزیزم ازکجا میدونی کسی بیادت نیست.اینقدر بدبین نباش

فاطمه بیژن زاده یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ب.ظ

ســـــ❀ــــــــ❀ـــــــلام

ممنون که که وب علوم رو لینک کردین.

به خاطر نظرایی که گذاشته بودین بازم ممنون....

فقط یه مشکل ریزه میزه این وسطه.....

آدرس وبلاگ علومو اشتباه وارد کردین ..... چون وقتی از تو لینکاتون

می خواستم بازش کنم ،بازنمی شد....

به هرحال این آدرس وب علومه:

http://oolloomm.blogfa.com/

ممنون...

باشه چکش میکنم

یه سوال کوچیک داشتم یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:33 ب.ظ

خانم ..... عزیزم

"یه شیدای دیگه "خودشو به شما معرفی کرد؟؟؟

لزومی نداره اسمشو بگین!

فقط اگر میشه بگین فهمیدین کیه یانه!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

نه دوست نداره خودشو معرفی کنه .ممکنه ریا بشه .ما هم اصراری نداریم .دوست داره ناشناس باشه.هر وقت دوست داشت میتونه خودشو معرفی کنه.

یه شیدای دیگه دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 ق.ظ

چرامیخوای بدونی من کیم ناشناس؟وبرات چه اهمیتی داره که بفهمی خانم می شناسم یانه؟
خیلی درگیرشدی نه؟

یه شیدای دیگه دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ق.ظ

شیدا سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام خانم قصری جوووووووووووووونم
وای خانم وقتی از سر جلسه اومدم بیرون داشتم می مردم
خانم ممنونم که به من دلگرمی دادین
بای...

خواهش میکنم توکه همیشه بیستی نگران نباش

دوســـــــتون دارم.... سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ب.ظ

خانومی ........عزیــــــــــــــزم......

فردا فرزانگانین مراقبین یا شاهد.........

شاهدم

فاطیما سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.ilove-mygod.blogfa.com/

ســــــــــــــلام....من بعد از اومدم.....

خــــــــــــانوم خووووووووبین.....؟؟؟سالها ؟؟؟

بچه ها جون شما چــــــطورین......؟؟؟؟؟

امیدوارم از دست این امتحانا جون سالم به در ببرین......

واسه شادی روح قربانیان امتحانات جمیعا صلوات.....

الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.....

صلوات دومو بلند تر خـــــــتم کن......

الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم..........

خب بگذریم....یادم رفت چی میخواستم بگم...!!!

آهــــــا....خانم فردا هستین..؟؟؟؟؟؟

واسه امتحان...اون کابرگه رو بخونیم.....؟؟؟

خانم،حستون وقتی که دارین امتحانارو صحیح میکنین چیه...؟؟

خیلی کنجکاوم که بدونم.....!!!!!!!

سلام خانم گلی چه عجب ظهور کردی من که نمیام فرزانگان دیگه سراغی نمیگیری.هرکه از دیده رفت از دل هم برفت یا بار امتحانا سنگینن .اگه برگه شاگردزرنگارو صحیح کنم لذت بخشه اگه شاگرد خیلی ضعیف رو ٬که نمرش پایین باشه خستگی به تنم میمونه.اینم حس من موقع تصحیح برگه.

مهسا سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ب.ظ http://mahsa-farzanegan80.blogfa.com/

بعد از مدت ها سلام ..
خانوم قصری گل خوبید ؟؟؟
دلم براتون بسی تنگیده ...
خااااااانوم می گم تابلوی خط میخیا رو کی باید بهتون بدم ؟؟؟؟
ینی کی هستین ؟؟؟

سلام مهسا جان من تاروز نهم خرداد مراقبت ندارم اگه خواستم زودتر بیام بهت اطلاع میدم.راستی تابلورو درست کردین؟

فاطیما چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.ilove-mygod.blogfa.com/

اختیار دارین خـــــــــــــــــــانووووم.......

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تــــــــــــــــــــو......

عزیز خواهی مـــــــــاند........

حتی اگر فــــــــــــاصله ها.....

مـــــانع شوند.....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خانم پس کی میاین...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه کارتون دارم....!!!!!!!

راستی...دلتون واسه اون شاگرد ضعیفا نمیسوزه...؟؟؟

یه ارفاقی،چیزی...؟؟؟

سلام فاطیماجان.من فعلا مراقبت ندارم.مگه ماتو مدرسه فرزانگان شاگرد ضعیف داریم که دلم براشون بسوزه.همه زرنگن ماشااله

samin چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ب.ظ http://sana-106.blogfa.com

از اون جایی که غیبت کردن حرام و پشت سر مردم حرف زدن گناهه پس نتیجه میگیریم درس تاریخ حرام و خوندن اون گناهه!بقیه ی نتیجه گیری هامم تو راهه!
خخخخ بله دیگه امیدورام قانع شده باشین

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ب.ظ

خانم یه بارکی میگفتین بچه های شاهد ضعیفن!خیلی ناراحت شدم!من رو مدرسم تعصب دارم حالا....

دخترگلی که زود پیش داوری میکنی ما اسمی ازشاهدآوردیم من چون فرزانگان مراقبت نداشتم نرفتم درضمن من جواب فاطیما رو دادم که گفته به شاگرد ضعیفا یه سربزن.من اگه شاهد اومدم مراقبت داشتم .خانمی که تعصب شاهدرو داری.معلومه هنوز منو نشناختی که اینجوری فضاوت کردی.

معصومه چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:33 ب.ظ

خـــــــــــــــــــــــــــــــانم تورو خــــــــــــــــــــــــــــــدا شنبه بیاین ما بدون وجود شما هیچیم.فقط 20 دقیقه از وقت با ارزشتونو به ما بدینتازه مگه شما شنبه ها فرزانگان نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اصلا شما بیاید ما فقط نگاهتون که کنیم جوابمون رو می گیریم.
اگه نیاین ها همه مون وقتی امتحان داریم می دیم قیافه هامون این شکلیه()ازما گفتن بود نگید نگفتیم ها.
باز هم میگم خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانم تـــــــــــــــــــــــــورو خــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا بـــــــــــــــــــــیاین

سلام معصومه جان.اگه برام جورشد میام

زهرا پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.zahrajoon-79.blogfa.com

سلام خانوم ...خوبین ؟؟؟؟؟

در نبودم ازم دزدیدنتون

مال خودمین هاااا ....نمیدمتون به کسیییییی ...

راستی کی مراقبت دارین ؟؟؟؟؟

خیلی دلم واستوون تنگ شده

به امید دیداار

سلام زهرا جان.اگه نیومدم مدرسه چون مراقبت نداشتم ایشاله هفته آینده در خدمتم

فاطمه هفتم 3 پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام خانم خوبید خیلی دلم براتون تنگ شده

راستی خانم توی درس 18 یه نقشه هست مال تمدن ها اون میاد

اگه جواب بدید ممنونتون میشم

سلام گلم نه نقشه نمیخواد بخونی.فقط تصاویری که بهتون گفتم بخونید

ثمین پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ق.ظ http://sana-106.blogfa.com

اگه غیبت کردن حرام و پشت سر مردم حرف زدن گناهِ،پس نتیجه میگیریم که درس تاریخ حرام و خواندن اون گناهِ!!بقیه ی نتیجه گیری هامم تو راهه!!

این جور غیبتا حلال اعلام شده اشکالی نداره ثوابم داره.نمره هم داره

زهرا پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ب.ظ

دوست گلم خانوم قصری فقط گفت فرزانگان ضعیف نیستن و زرنگن نگفت که شاهد تنبله ...
مگه به خودت شک داری عزیزم؟؟
زود قضاوت نکن و بد بین نباش خانومی ....
حالا هم از خانوم گلم معذرت خواهی کن ...دلشو شکستیییی

ثمین پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:44 ب.ظ http://sana-106.blogfa.com

خخخخ صرفا جهت شوخی بود خانم!یه وخ ناراحت،نشییییییین!البته میدونم که ناراحت نمیشین!همینم مونده که بعد یه سال هنو دبیرمو نشناسم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:20 ب.ظ

خانم ببخشییییییید!غلط کردم!خانم تروخدا از دستم دلخور نشین!خیلی دوستون دارم!!خانم اون دنیا که فهمیدین کیم تروخدا حلالم کنین!شرمنده!من زود قضاوت کردم!

سلام گلم من ناراحت نشدم.ولی هیچ وقت توزندگی زود قضاوت نکن

غزل پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:13 ب.ظ http://greennature79.blogfa.com/

سلام این زهرا چقد خودشیرینه رو منم سفید کرد

غزل پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:16 ب.ظ http://greennature79.blogfa.com/

خانم من اشتباه کردم منو عفو کنین من قربون زهرا برم الهی از خواهرمم بیشتر دوسش دارم اساسا خواهرمو دوس ندارم

عااشق زهراجونم پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:12 ب.ظ

درست حرف بزن غزل ...
نکنه دوست داری لو بدم؟
اگه به زهرای من چیزی بگی ها؟!
زهرا عشق همه مونه پس دیگه نگو.
اصلا خودشیرین نیست فقط به دل میشینه .
فدات زهرا ...فدااات نفس...

زهراموحد پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام خانوم
ایک سیوز می
جغرافیاچندشدم؟

زهراموحدی پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.sweetlive2.blogfa.com.

salam khanom joghrafiya chand shodam???

هنوز تصحیح نکردم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:41 ب.ظ

مگه چی گفتم غزل جان؟!!

به هرحال نظر هرکی هم واسم محترمه ...ممنونم غزل خانم



کاش این دوست گل هم خودشو معرفی میکرد ...از شما هم ممنون به خاطر حمایتت


دیگه وبلاگ خانوم قصری رو پاتوق صحبتا قرار ندین ...

فاطیما جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.ilove-mygod.blogfa.com/

به به به ، من نبودم چه کارا که نکردین....

مـــــــــــاشاالله.......

خانوم -عاشق زهرا- باید بهت بگم که....:

اولا:جمع نبند .......،

نه این که من از زهرا بدم بیاد.....،

نه اصلا،برام در حد یک دوست معمولیه......

دوما:ما توی زندگیمون.....

کسای مهم تری رو داریم .....

که عشق و علاقمونو بریزیم به پای اونا...

سوما:شما هم یه چیزیو گرفتین،ینی چی غزل لوت میدم؟

اگه مردشین،لو بدین،هیچ اتفاقی نمیفته.....

غزل الکی حساسیت نشون میده.....

امیدوارم این ماجرا جنجالی نشهههه.....!!!!

اینو از من به عنوان یک نصیحت دوستانه بپذیرید.....

زهراموحدی جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.sweetlive2.blogfa.com.

سلام خانم گلم می گم ابن شیدا از مدرسه ما یا نه؟

سلام گلم یه شیدای دیگه از مدرسه شماست.اما شیدای خالی از شاهده که این شیدا شناخته شدس

فاطیما جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.ilove-mygod.blogfa.com/

سلام خانم چه خبر ....؟؟؟

این شکلکه جدیده؟؟خعلی باحاله........

شکل فردای ما سر جلسه ی امتحان!....:

خخخخخخ....عزیزم خیلی بامزس...!




























بای بای ما رفتیم،بای بای ما رفتیم.....!

وااااااایییییییی خییییییییییلییییییییییی دوسش دارم....

دوسش دارم یا دوست دارم

فاطیما جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.ilove-mygod.blogfa.com/

خـــــــانم 2 تا ســـــــوال....:

یکی از بچه ها گفت بیام ازتون بپرسم.....

1.متن امام رضا -ع- رو بخــــــونیم....؟؟؟؟؟

2.فعالیتارو چی..؟؟بخونیمشون...؟؟

بــــــا تــــــــــشــــــــکـــــــــر ......

وای عزیزم چقد این شکلکه بامزس...!

[ بدون نام ] جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:40 ب.ظ

خط زمان چی میاد....؟؟؟

نقشه ی صفحه ی 116 چی میاد....؟؟؟

غزل میگه مـــــــیاد......

خووووووواهش میکنم جواب بدینننن.....

ببخشید الان دیدم که امتحانت دادی اشکالی نداره

فاطیما جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.ilove-mygod.blogfa.com/

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانوووووووووووم.......

پــــــــــــــس کـــــــجایین........؟؟؟؟

فاطیما جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.ilove-mygod.blogfa.com/

انقد موندم ولی نیومدین......من دیگه رفتم،شب بخیر.....

شب بخیر. من نبودم

مهسا شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ب.ظ http://mahsa-farzanegan80.blogfa.com/

سلام خانووووووووووم خوبین ؟؟؟
خانوم امتحان عااااالی بود واقعا دستتون درد نگکه
می گم خانوم نرگس بهم گفت تا چهارشنبه باید قابو بهتون بدم ...
خانوم من تا چهارشنبه تمومش می کنم ولی نمی رسم قابش بگیرم !!!
می شه جلسه ی بعدی بهتون بدم ؟؟؟
خواهـــــــــــــــــش خانوم قصری
اگه هم نمی شه عیبی نداره هرجوری شده قابش می گیرم

غزل شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:21 ب.ظ http://greennature79.blogfa.com/

سلام نمیگم دوست خوب میگم همکلاسی محترم چون میدونم از کلاس خودمونی
خیلی بی مزه ایی ....
فکر کردی خیلی کارت جالبه ؟؟؟؟
مگه من چطور حرف زدم ؟؟؟؟/
میگم زهرا رو مثل خواهرم دوس دارم .....
در ضمن هیچ مشکلی هم باهاش ندارم ( از نظر رودرواسی و.... )
باهاش خیلی راحتم .....
فک کردی نمیدونم کی هستی ؟؟؟؟
به نظر خودت الان با این کارت داری ابراز احساسات می کنی ؟؟؟
من نمیدونم آخه با این کارت می خوای به کجا برسی ؟؟؟؟
بگوووووووووو .....
جواب بده البته اگه می تونی .....
درضمن به خود زهرا هم گفتم که خیلی خودشیرینی می کنه ....
اما دیروز فاطیما گفت خانم دقصری از کلمه خودشیرین بدش می یاد منم اومدم یه توبه کردم ......
مگه چی گفتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برو از خدا بترس.....
در ضمن اینکه می گی زهرا عشق همه مونه ......
تو درست حرف بزن من گفتم بازم میگم زهرا مثل خواهرمه ......
اصلا یه دوست .........
فک نکن نمیدونم کی هستی ......
نکنه می خوای با این کارت به یکی دیگه از همکلاسی هامون چیزی رو ثابت کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
بازم میگم خیلی مسخره یی ......
چه طرز حرف زدنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این بچه بازی ها چیه از خودت در میاری ؟
بزرگ شدی مثلا الان 13 سالته .......
خانم قصری گلم شما خودتون یه چیزی به این بچه ها بگین که این روزا همه چیو به بازی گرفتن ببخشید اصلا دوس نداشتم جای این حرفا تو وب شما بودش ببخشید واقعا
ولی خواهش می کنم اینو تایید کنین ......
راستی امتحان خیلی آسون بود دست گلتون درد نکنه .....

بچه ها دیگه لطفا بحث بیخودی رو تمومش کنید اگه میخواین با هر حرفی فورا جبهه بگیرین دیگه هیچ نظری رو تایید نمیکنم
دیگه خواهشا راجع به این بحث نه در مدرسه نه توی وب حرفش رو نزنید.
درمورد امتحان هم خواهش میکنم

فاطیما شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.ilove-mygod.blogfa.com/

ســـــــــــــــــلام خانومممم جووووووووون.......

امتحان خییییییییییلی خیلی آسون بود......

مررررررررررررررررررررسی.........

سلام خواهش میکنم خانمی

فاطیما شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.ilove-mygod.blogfa.com/

خــــــــــــــــــــــــاااااااااااااااااااااااااانوممممممم........

هردفعه که میام همون 28 کامنته.......

خو کجــــــــــــــــــــــــــــــــــایین......؟؟؟؟؟؟

=====><===== توجه نمودین.....؟

عززززززززززززیزززززززززززم خیلی نازه.......

سلام من نبودم تازه اومدم .چقدر عجولی فاطیما .توجه نمودی؟

[ بدون نام ] شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام خانم!برگه های جغرافیارو صحیح کردین!؟؟

سلام هنوز نه

زهرا دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:21 ق.ظ

زهرا بمیرررره از دست شمااااا که دیگه راحت بشین ...
من اصن نمیام اینجا ...خوبه؟؟ولی شما دیگه دعوا نکنین ....
الکی خودتونو درگیر میکنین و فوری جبهه گیری و ... بسه دیگه ....
من دیگه نمیااام.که شما راحت باشین .

فاطیما دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:19 ب.ظ http://www.ilove-mygod.blogfa.com/

سلام خانم چه عجب اومدین.....خخخخ.....

جون من یه چیزی میگم راستشو بگین....

این شکلکه خوشگل نیست خداییش؟===>

بدنیست

یه شیدای دیگه دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ب.ظ

هزاران رازدرمن نهفتی/ولی درگوش من اینگونه گفتی/زاحمدیک میم فرق است/جهانی اندرای یک میم غرق است...
عیدتون مبارکاباشه خانوم

وای خانوم انقدخوشم میادازییییییییین

عیدشماهم مبارک

فاطیما سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.ilove-mygod.blogfa.com/

خــــــانوم به جون خودم -یه شیدای دیگه- من نیستم....

بـــــــــاور میکنیین حرفمو......؟؟؟؟؟

به خدا راست میگم،به جون کارنامه نوبت دومم....!

من -یه شیدای دیگه- نیستممممم......

میدونم تو نیستی.

مهسا سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:27 ب.ظ http://mahsa-farzanegan80.blogfa.com/

هنگامه عید است و پر است از برکات
آمد ز حرا رسول شیرین حرکات
با خلق عظیم شد رسول اخلاق
بر خلق خوشش زصدق و ایمان صلوات
بعثت نور مبارک
سلام خانوم عیدتون مبارک ...امیدوارم همیشه شاد و خوش حال باشید

مهساجان عید شماهم مبارک باشه.مرسی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:45 ب.ظ

کنجکاو سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:48 ب.ظ

خانوم به نظرتون این (یه شیدای دیگه)کیه خو؟
خوب شماهم حدستونوبگید
حداقل بگید ازچنده چنده؟

خانم کنجکاو دیگه ول کن چه ضرورتیه بشناسیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد