یادم باشد به عنوان یک معلم


به عنوا ن  یک معلم یادم باشد         

یادم باشد:حرفی نزنم که دلی بلرزدوخطی ننویسم که کسی را آزاردهد.

یادم باشد:که روز و روزگار خوش است و تنها دل من دل نیست ،

یادم باشد: جواب کینه را با کمتر از مهر و جواب دو رنگی را با

کمتر از صداقت ندهم .

یادم باشد: بایددربرابرفریادها سکوت کنم وبرای سیاهی ها نور بپاشم .

یادم باشد: از چشمه،درس خروش بگیرم و از آسمان، درس پاک زیستن.

یادم باشد: سنگ خیلی تنهاست،باید با او هم لطیف رفتار کنم

مبادا دل تنگش بشکند.

یادم باشد:برای درس گرفتن ودرس دادن بدنیاآمده ام نه برای

تکراراشتباهات گذشته

یادم باشد: هر گاه ارزش زندگی یادم رفت در چشمان حیوان بی

زبانی که به سوی قربانگاه می رود زل بزنم تا به مفهوم بودن پی ببرم ... .

 

یادم باشد: گره تنهایی و دلتنگی هر کسی فقط به دست

خودش باز می شود.

یادم باشد: هیچگاه لرزیدن دلم را پنهان نکنم تا تنها نمانم ... .

یادم باشد: قبل از اینکه از راه رفتن کسی ایراد بگیرم یکبار با کفشهای او راه بروم.

 هیچگاه از راستی نترسیم یادمان باشد

نظرات 42 + ارسال نظر
فاطیما جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:46 ب.ظ http://http://ilove-mygod.blogfa.com/

نمی دانم کدامین جمله را .....

برای توصیف مهربانی هایت بنویسم ....

معلمی از جنس بلور .....،

آسمانی و مهربان ....،

چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنی .....

شاگرد کوچیکتون....فاطیما....

دربست در خدمتیم.....

خانوم فدایییییییییییییییی داری.....

نفس پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.gomshodeh79.blogfa.com

سلام به خانوووووووم گلم ...
نمیخوام زیاد حرف بزنم ...
نمیگمم کیم فقط یکی از شاگرداتون ...
که از قضا خیلی هم دوستون داره ...
خوشحال میشم به وبم سر بزنید شاید تونستین حدس بزنین کیم...

سلام نشناختم لطفا خودتو معرفی کن

Zeinab Eslamizadeh shahed somaye sevom4 پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:27 ب.ظ http://hejabehfatemey.parsiblog.com

سلام خانم گفتید حتما نظر بگذارید .خانم قصری یه چیز بگم ناراحت نمیشید ؟امیدوارم ناراحت نشوید
خانم من اول سال فکر می کردم خیلی خیلی شما معلم سخت گیری هستید ولی الان خیلی پشیمونم یعنی به جرعت می تونم بگم جز بهترین دبیرهایی هستید که تا حالا دیدم
ممنون اسلامی زاده سوم ۴شاهد سمیه ۹۳-۹۲

سلام زینب جان ممنون که حرف دلتو زدی .دوستت دارم

samin جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:45 ق.ظ http://sana-106.blogfa.com

سلاااااااام خانم قصری!!!راستش اول سال بهارو نگار از شما یه کلی تعریف کردن که من از همون اولا دوستون داشتمو دارمو خواهم داشت!!حتی خاطره ی صندلی داغ رو به همراه علایقتون داخل دفتر خاطراتم نوشتم!هیچ وقت مهربونی ها و کمک هایی رو که بهمون کردین فراموش نمیکنم و با اخلاق خوبتون اصلا جای انتقاد نذاشتین!همیشه هم منو نرگس اخبار اون روزی رو که با شما داشتیمو تلفونی ردوبدل میکنیم!!خب فکنم سرتونو خوردم!راستیییییی با عرض شرمندگی یه انتقاد به قول نگین لولولو از.وبتون دارم!اول اینکه کاش یه پست جداگانه واسه پیشنهاد و انتقادامون میذاشتین دوم اینکه تو لینکاتون که اسم وب مارو زدین فقط ماله نرگس نیس منم داخلش فعالیت دارم!و اسم وب رو اشتباه زدین چون باز نمیشه!یا خودتون یا مینا خانم لطفا رسیدگی کنین!مرسیییییی!خدافظ

سلام گلم من طبق پیامی که نرگس داده بود لینک کردم باشه اسم تورو هم مینویسم درضمن خودم ادرس وبتونو درست کردم .منم تورو خیلی دوست دارم خیلی ماهی .مودب .زرنگ باوقار .موفق باشی

samin جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ب.ظ http://sana-106.blogfa.com

دبیر عزیزم . یاد تو همیشه در ذهنم .عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم

جاری است ، روزت مبارک . . .!
راستش من همیشه به موبایل دبیرام اعیاد چیزی رو تبریک میگم اما واسه شما که شمارتونو ندارم به وبتون میام میگم!!شاد و سلامت باشید!ممنون به خاطر پاسخ قشنگتون

غزل جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ب.ظ http://greennature79.blogfa.com/

سلام خانم
ممنون که سر زدین به وبم
خوش حال شدم خانم مهربونم
سپاسگزار معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را
بازم ممنون راستی تبادل لینک می کنین؟؟؟

سلام خواهش میکنم

کوثر دمساقه یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام به خانوووووووووووووووم از گل بهترم

ازشما بخاطر زحمت هایی ارزشمندتون که طی سال تحصیلی کشیدید

سپاس گذارم

در ضمن وبلاگ زیبایی دارید

پویه (گلی) یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام اول باید تشکر کنم از سایت خوبت وبعد تشکر کنم برا این مطلب جالب وبسیار اموزندتون

سلام مرسی از نظرت

اناهیتا خانوم یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:46 ب.ظ

خیلی جالب بود ممنون خانوم

سلام مرسی از نظرت اناهیتا جان

زهرا فیاض یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:49 ب.ظ

ای معلم ای تک فروغ دانایی.
ای راهی بین دو راهی.
ای تک مسیر راهی.
تو چنان شمعیدر ظلماتم بودی ،
شمعی روشن و ماندگار.
معلم عزیزم روزت مبارک
ممنونم از مطالب قشنگتون.

سلام زهرا خانم گل مرسی از نظرت دوست دارم

نرگس بشیری یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام به معلم عزیزم خیلی وبلاگ زیبا و آموزنده ای دارید
خیلی خیلی دوستون دارم روزتونم مبارک

نگین زبرجد یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:02 ب.ظ http://negin-zeb.blogfa.com

سلام خانم
شما بهترین و عالی ترین دبیر من بودین خیلیییی دوستون دارممم
کاشکی همیشه دبیرم بودین
دلم براتون تنگ میشهه کاشکی بازم شمارو ببینم

نگین طالبی پور یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:56 ب.ظ http://negin437925.blogfa.com

سلام خانم عزیزم.خوبین؟
راستی روزتون مبارکـــــــــــــــــــ
وبلاگتون مثل خودتون عالیه
خــــــــــــــــیــــــــلی دوستتون دارم
به وبلاگ منم سربزنید لطفا

سلام نگین خانم گل باشه حتما به وبت سر میزنن .مرسی از نظرت.دوست دارم

Sh0k0lat یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.7sh8.blogfa.com

ممتاز و نمونه شدن برای یکسال است،

و ماندگار شدن برای یک عمر؛

سلام بر معلمی که هر سال نمونه است و یک عمر ماندگار ...

معلم عزیزم روزت مبارک که جهانی از نورت مبارک گشته است.
تقدیم به بهــــــــــــــــــــــــــتریــــــــــــــــن معلم دنیا خانم قصری جونم

سلام شکوه جان ممنون که این همه نظر دادی زحمت کشیدی مرسی .دوست دارم خیلی زیاد

زهرا یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام خانوم عزیزم ومهربونم خیلی وبلاگ خوشگلی دارین امیدوارم همیشه موفق باشیدازطرف زهراخیلایه علامه بوسه تقدیم به معلم خوبم

سلام زهرا جان مرسی از نظرت .منم خیلی دوست دارم .خیلی ماهی

atefeh shirzadeh یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:33 ب.ظ http://atish78.blogfa.com

به به خانم قصری
عجب وبلاگی،عجب قالبی
زیباست،اومدیم و مطالب خیلی آموزنده بود
خوشمان آمد
انقدر پیش بچه ها تعریف وبتونو دادم که واسه وب خودم تبلیغ نکردم.
تا ببینیم کی میاد نظر بذاره
پس فعلا بای بای

zahra یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:13 ب.ظ

مرسی از مطلب خوبتون

شیدا یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام خانم قصری جووووووووونم
امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید
خانم قصری من خیلی ناراحتم ازاین که شما فقط یک سال دبیرم بودین
ولی خب امیدوارم وقتی سال دیگه به مدرسه میام بتونم شما رو ببینم
اما در مورد وبلاگتون هم باید بگم عاااالیییییه
راستش من مدت ها بود که می خواستم در مورد سبزقبا اطلاعاتی به دست بیارم .ازتون ممنونم که این اطلاعات رو به من دادین.دوستون دارم
بای

سلام شیدا جان مرسی از نظرت‌.منم ازداشتن شاگردی مثل شما خوشحالم .موفق باشی دوست دارم.

نرگس بشیری دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ب.ظ http://nargesnbk.blogfa.com

سلام به معلم عزیزم خانوم وب خیلی قشنگ و آموزنده ای دارید
خیلی دوستون دارم روزتونم مبارک

سلام نرگس جان مرسی از نظرت.منم دوست دارم خیلی ماهی

زهرا پورازرم دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام خانم قصری ممنون از اینکه یک سال تحصیلی در کنار من بودید من در این مدت از رفتار و اخلاق شما درسهای زیادی گرفتم .کسی که همیشه به یاد شماست زهرا پور آزرم

سلام زهرا جان مرسی از نظرت.منم همیشه به یادتون هستم

NeginRa دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ب.ظ http://negincmr@yahoo.com

سلام خانم خوبم اول بگم روزتون مبارک
دوم بگم وبتون خعلییییییییی باحالو آموزنده و خوبه
سوم بگم خعلیییییییی خعلییییییی خعلییییی دوستون دارم با اینکه فقط همین یه سالو با شما کلاس داشتم ....
چهارم بگم خعلییییییی دلم برا خودتونو کلاستونو درس دادنتونو امتحانای بدون تقلبتونو و اسم فامیل قبل عیدو کلا همه چی تنگ میشه ...
و در آخر میشه به منم سر بزنید ????
حالا خانم با همه این راهنمایی ها من کیم ?????

سلام نگین رحیم زاده درست گفتم؟

[ بدون نام ] دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ب.ظ

خانم خنگ بازی منو ببین به جای اسم وبلاگ ایمیل زدم اینم اسم وبم
negincmr.blogfa.com

kosar yazdi {farnaz{ سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:47 ب.ظ http://http//:

حروف درس الفبا ی ما معلم بود
تمام صحبت ما یک صدا معلم بود

به روی تخته ی چوبی همیشه بی پایان
شروع نام خدابود، تا معلم بود

نگاه روشن دنیای کودکی هایم
به خشم و بوسه ی مادر ؤ یامعلم بود

خدا به وسعت ایمان به شکل هر واژه
ؤ جمله جمله ی ایثار ،با معلم بود

قسم به نام پیام آوران آگاهی
تمام درد بشر را دوا معلم بود

شکوه صبر وصلابت چو کوه می بارید
سه تیغ مهر ؤ سنگ بلا معلم بود

به دشتهای پر ازغنچه های پراحساس
گلی شکفته به نام وفا ،معلم بود

به هیچ زندگی و پوچ مرگ ،معنا داد
تمام بود و نبود شما معلم بود

به وقت گوش نهادن نشسته شاگردیم
در اوج خستگیش هم به پا معلم بود

هنوز پرسش بی پاسخی که می خواند
معلم عشق خدا یا خدا معلم بود؟


معلم عزیزم ---دوستت دارم روزتم مبارک

وب خیلی زیبایی داری راستی ایمیلی ک دادم مال بابامه
وبلاگ منم قشنگه میتونید سر بزنید
توصیه میکنم وبلاگی ک برای دختر خالم درست میکنم رو ببینید مال خودمم نوشتم براتون مرسی
nahalstar.blogfa.com این مال دختر خالمه
asheghnaz.blogfa .com مال خودمه

بووووس عاشقونم خانومی

سلام کوثر ممنون از نظرت منم دوست دارم موفق باشی.برا امتحانات قولت یادت نره.

فاطمه صلواتی چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ق.ظ

تو یادگار روز هایی هستی که نه فراموش میشوند و نه تکرار

خیلی وبلاگ زیبا و جالبی دارید دوستتون دارم

سلام فاطمه جان مرسی از نظرت منم دوست دارم موفق باشی

باران محبت چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ق.ظ

همه می گویند: تجربه بهترین معلم در زندگی است
اما برای من داشتن "معلمی مثل شما"بهترین وشیرین ترین تجربه در زندگیست.
خانم قصری عزیزم بهترین معلم علوم اجتماعی دنیا برایتان بهترین ها را آرزو مندم.
ساجده آرش

سلام ساجده جان شما هم جزبهترین شاگردای من هستید مرسی از نظرت دوست دارم

زهرا صادقی مهر چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام به معلم گل خوددددم . خانممم فدایی داریییی به مولااا خییییلی دوستووون داررررم . ایشالله هر کجا که هستی شاد و موفق باشیییی. دلم براتون خعلییی تنگ میشه بای بای
دوستدار همیشگی شما: زهراصادقی مهر(سوم5 شاهد)

سلام جانم منم دوست دارم موفق باشی

Negin Ra چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:57 ب.ظ http://negincmr.blogfa.com

دقیقااااااااا خود خودمم

خوب شد همه نظراتو تایید کردم

یه شیدای دیگه شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام خانم گفته بودید:نظر-پیشنهاد-انتقادیاهرچیز دیگه ای که هست اینجابتون بگیم.
قبول ولی شمابایداول به من سربزنیدبعدمن هم به خواسته شماعمل میکنم...
mashgheeshgh0640.blogfa.com
منتظرم

سرکاریه این وب که باز نمیشه اگه دوست نداری نظرنده گلم یا آدرس وب رو درست بده خانمی

غزل شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ق.ظ http://greennature79.blogfa.com/

سلام خانم جووووووووووووووووووووووووون
خوبین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لینک می کنین ؟؟؟؟؟؟/

فاطمه بیژن زاده"شاهد سمیه" یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ق.ظ

ســــ✿ـــــــــ✿ـــــلام معلم بهتر از گلم.

ببخشید خانم سوالی داشتم .اگر تو امتحان مشخص نکرده بود جنگ جهانی اول ویا جنگ جهانی دوم ....

ツ اون وقت گفته بود "دولت های محور" و"دولت های متفق" رو بنویس.....
منظورش کشور های جنگ جهانی دومه ...

ツ یا اینکه گفته بود "اتحاد مثلث "و "اتفاق مثلث"رو بنویس....
منظورش کشور های جنگ جهنی اوله...
.
.
واگر به جای همه ی اینایی که گفتم ...
گفته بود "متحدین "و "متفقین"
*حتما خود سوال مشخص می کنه
جنگ جهانی اول یا جنگ جهانی دوم*...

درست گفتم!

ممنون می شم جوابمو بدین
.
.
یه خواهش داشتم ...

اگر میشه و براتون زحمتی نیست امروز رو که فردا امتحان داریم
بیش تر تو وبلاگتون برین که اگر سوالی برامون پیش اومد ازتون بپرسیم....

خانم حداقل اگر برای امتحان مدرسه ی ما بودین می تونستیم سوالامونو قبل امتحان ازتون بپرسیم.با اینکه خانم دلجو هستن ولی
هیچ معلمی مثل معلم خودمون که تمام سال ما رو درس داده
نمیشه ...ولی میدونم انتخاب دست خودتون نیست...

واقعا شرمندتونم

سلام فاطمه جان .درسته همون طور که گفتی سوال معلوم میکنه مربوط له چه جنگیه .باشه سوالی داشتید بپرسید فرصت کردم سرمیزنم

فاطمه صلواتی یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ب.ظ

سلااااام خااااانم تاریخ چقدر زیاده هی که می خونی تموم نمیشه:البته دور اولم نیست
دوست دارم وممنون برازحمتهاتون

سلام فاطمه جان.چنددور خوندن مهم نیست همین که عمقی بخونی که یادبگیری بهتره.موفق باشی

شرمنده ی شما فاطمه بیژن زاده"شاهد سمیه" یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:37 ب.ظ

ســــ✿ـــــــــ✿ـــــلام ❤معلم بهتر از گلم.

خانم قصری تو آخرین پستی که گذاشته بودم ....آخرش نوشته بودم

******ولی میدونم انتخاب دست خودتون نیست...******

خانم من اصلامنظور بدی نداشتم از نوشتن اون جمله ی
بالا.
وقتی داشتم پاسخی رو که داده بودین می خوندم یه لحظه نـــــــمی دونم چی شد که با خودم گفتم نـــــــکنه خانم فکرکنه منظورم از "****اینکه گفتم "انتخاب دست خودتون نیست **** " اینه که
یعنی باید حتما خانم مدام به وبلاگشون سر بزنن تا به سوالای ما جواب بـــــــدن !!!!!
.
.
خانم من از اون جهت توی اون پست قبلیم نوشته بودم:
******ولی میدونم انتخاب دست خودتون نیست...******

این بوده که "یادم بود آخرین روز مدرسه زنگ آخر گفته بودین امتحان تاریخ مدرسه ی دیگه ای مراقبی شما رو زدن باید برین اون طرف.
ولی برای امتحان اجتماعی و جغرافیا توی مدرسه ی ما مراقب هستین*
برای همین منظورم این بود که یعنی انتخاب اینکه مراقب کودوم مدرسه باشین دست شما نیست .!
نمی دونم شاید اداره انتخاب می کنه...
نمی دونم شاید هم انتخاب دست خودتون باشه... مــــــن اشتباه کردم.
خانم به هر حال حرفای بالا چیزی بود که رو دلم سنگینی می کردو ناراحتم کردن خیلی زیادخیلی.باید حتما بهتون می گفتمو بعدش هم عذر خواهی می کردم
واقعا شرمنـــــــــدتونم خانم.
به هر حال مــــــــــــــــــن اشتباه کردم .شما به بزرگواری خودتون بــــــبــــــخــــــشینم
ایشاالله که می بــــــخــــــشینم

سلام گلم نگران نباش منظورتو متوجه شدم اون مدرسه که میخوام برم بخاطر اینه که دبیر تاریخ دیگه ای نیست براهمین میرم خیالم راحته که اینور خانم دلجو هست.

یه شیدای دیگه دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:13 ق.ظ http://mashgheeshgh0640.blogfa.com

ازاین دقیق تر؟
درسته...ی باردیگه امتحان کنید
منتظرممممممممممممممممممممممم

حالا آدرس درست شد ولی تو وبت مطلبی نیست که من متوجه شناخت شما بشم

یه شیدای دیگه دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ق.ظ

"امتحان ساده بود

یه شیدای دیگه دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ق.ظ

اگه اومدین چرانظرندادین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زیادغریبه نیستم...
کسیم که امسال افتخارشاگردیتون روداره...

نظرم رو بخون

مهربون چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.zahrahagh.blogfa.com

سلام .خانم،
من تا اونجایی که یادمه تا حالا معلمی رو تا این حد دوست نداشتم و به نظر من شما هم اخلاقتون عاللللییییییییه، هم روش کارتون .
عاشقانه دوستتون دارم .
دوستدار شما زهرا حق.
لطفا اگه زحمتی نیست به وبلاگم هم سر بزنید و حتما نظر
بگذارید،منتظرتون هستم، ممنون میشم.
خدانگهدار.

سلام زهرا جان .خوبی از خودتونه.منم خیلی دوست دارم .برات نظر گذاشتم

دوست دارمــــ ♥ بـــــابـــــایی♥ چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام خانم قصری

نمی خواین برای روز پــــ♥ ـــــــ♥ ـــــدر پستی بذارین....

می دونم تا حالاتو دلتون روز پدر رو به بابای ماهتون تو بهشت تبریک گفتین

می دونم...

بابایی وقتی دستتو می بوسم یادم می یاد اون اولین بوسه ای
رو که در ساعات اول تولدم بر گونه ام زدی...

بابا تمام عشق دوست دارم ♥ بـــــابـــــایی♥

ببخشید خانم اگه غم♥ بـــــابـــــا ♥ تونو تازه کردم.....

ایشالله روح پدرتون شاد باشه همیشه در بهشت جاودانه ...

معذرت.....

پ مثل پناه .پ مثل پدر.همانکه نبودنش مرگ غرورمان را رقم زده و جای خالی اش اندوه بار بر سرمان هوار میکشد.کاش ماهم پدر داشتیم تابجای خیرات هدیه می خریدیم و بجای روزت مبارک نمی گفتیم روحت شاد پدر.برای شادی روح همه پدران درگذشته صلوت. مرسی گلم که در این روز یادم بودی.کاش اسمتو میگفتی

مهربون جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:16 ب.ظ

خانوم نظر نگذاشتید؟من نظرنون رو دریافت نکردم.

نظر گذاشتم برو چک کن گلم

زهراموحدی جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.sweetlive2.blogfa.com.

ای جان من عاشق اذریام پس شماهم مثل من اذزین ولی با23 روز اختلاف

مرسی منم آذریا رو دوست دارم

نرجس.ب دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ق.ظ http://ranginkamun.r98.ir

بازم سلام خانم
خانم در تاریخ12/3/ با کلی دبیر دیگه اگه اشتباه نکنم کنار آب دیدمتون.خانم سلمانپور و خانم بخشی زاده(فک کنم)هم اونجا بودن.خواستیم بیایم سلام کنیم اما حیف خیلی عجله داشتیم شرمنده!!!

سلام فکرکنم درست دیدی

نفس سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.gomshodeh79.blogfa.com

▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▒▒▒▒█▓█▓█▒▒▒▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒▒█▒▓▒█▒▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▒▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▒█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
سلام امروز تولدمه خوشحال میشم بیای وبم

برات نظر گذاشتم.اگه میشه خودتو معرفی کن

یکی از شاگزداتون دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:25 ب.ظ http://goodtenager2015.blogfa.com

سلام خانم قصری . خیلی دوستون دارم و دلم واستون تنگ شده کاشکی می شد دبیرستان هم خودتون دبیرمون بودید این ادرس وبلاگمه لطفا یر بزنید ممنون یکی از شاگرداتون

سلام منم دلم براهمتون تنگ شده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد