عزت هر مومن بی نیازی از مردم است . امام جواد


برای خواندن زندگی نامه امام به منو اصلی مراجعه کنید .

نظرات 6 + ارسال نظر
خواهرزاده چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://mohsen-shear.blogfa.com

سلام خاله جان.پیش منم یه سر بزن

نگین رفعتی نیا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام خانم قصری فوق العادس.

پریا گنجی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

باصداقت تمام میگویم دوستتون دارم اما یه گلگی کوچولو چرا شما در هفته باما ۱جلسه کلاس دارین ما داخل هفته دلمون براتون تنگ میشه شنبه ها که شبا میخوانم خدا خدا میکنم که زود تر صبح شه صبح که میام مدرسه خدا خدا میکنم که زود تر زنگ ۲شه لطفا تعداد جلسات را با کلاس اول ۲بیش تر کنید لطفا

پریا گنجی چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

با عرض سلام خدمت دبیر محترم و عزیز
خانم یک چیز میگم اما فکر کنم باورتون نشه
این چند وقته بخاطر امتحانات ک به وبتون سر نزدم دلم اندازه این . شده براتون دوست دالم زود تر امتحانات تموم شوند تا دوباره هر شب ب وبتون سر بزنم ولی خلاصه قلبم برای خودتون با مینا جون اندازه ی یک اتم شده
عاشقتونم و میمیرم براتون

سرورتوکل نژاد پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام خوبین خبری ازتون نیست دلم براتون تنگ شده وبلاگتون عالیه یکبار که منو مهسا و عاطفه اومدیم مدرسه جورنشد ببینیمتون خیلی دوستتان دارم

سارابنوره دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام خانم قصری خوب هستید پس این اسما کجان؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد