یک ذی الحجه سال دوم هجری

سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) مبارک باد

نظرات 7 + ارسال نظر
نرگس کدخدا پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام از تدریس خوبتون ممنون وهمچنین از وبلاگ خوبتون

پریا گنجی اول ۲ چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ

واقعا تدریستون از حد المپیاد هم گدشته من از طرف همهی بچه ها براتون دوستون داریم میفرستیم

bahar سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستون دارم.

پریا گنجی نتاج چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

عاشقتم خانم قصری نمیدونم شما چی کار کردین که من عاشق خودتون و درستون هستم ؟

پریا گنجی نتاج پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ

سللام خوب هستین اخه خانم قصری چرا فرجه امتحانات کم استمخصوصا شنبه این هفته که دینی داریم یک شنبه تاریخ داریم اخه چرا پس لطفا اسون بگیرین باتشکر پریا
خانم قصری اخه چه طور باید بگم عاشقتونم

هدی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.raha0575.blogfa.cim

خانوم قصری دلم براتوووووووووووووووون یه ذره شده.بااینکه شماازدست ماراحت شدیدولی مازحمتایی روکه برای
ماکشیدید فراموش نمیکنیم.راستش من امتحان تاریخموخیلی خیلی بددادم میخام ازتون خواهش کنم یه ارفاق کوچولوبهم کنیدکه نمرم بره بالا.....ممنوووووووووووون میشم اگه این لطفودرحقم کنیدودوستتون دارم.هدی مهدی زاده

نگارین شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:44 ب.ظ

با آمدنت، هیچ تخته سیاهی، دیگر سیاه نبود ...

وقتی نور در دست می گرفتی و روشنایی دانش را منتشر میکردی .

خود را سوختی و ما را ساختی.

از لوح کلاس تا لوح وجود،

روسپیدی مان را از تو داریم.

روزت مبارک ؛ معلم عزیزم

خانم قصری اونقدر دوستون دارم که عشقم نسبت به شما از قلبم فرا تر اومده اگه اذیتتون کردم ببخشید .

سلام نگارین جان ممنون .منم دوست دارم موفق باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد